Nu är det inte många skift kvar.

Snart snart är det dags för sommarsemester, ska bli så skönt att bara vara. Jag måste ta och beställa lite böcker, min favorit sysselsättning under sommarkvällarna o nätterna.Jättemysiggt att ligga ute i stugan med midnattsolen som lampa och plöja sida efter sida i en spännande bok, ibland så blundar jag och sedan så fortsätter jag att läsa, vissa rader läser jag nog flera gånger pga trötthet, men detta är så mysigt, Enda ljuden som hörs är snarkningarna från grabbarna och små fåglarna som kvittrar. Alltså bara 3 ordinarie skift kvar, och så var jag så tokig att jag tog ett extra skift, shit oxå. Fast jag är i behov utav komp timmar så jag kan vara ledig längre under hösten.
Har kommit igång med joggingen också, det känns bra, fast knäet svullnar efter ett tag men jag får vara glad att det inte gör ont under turen. Kanske dags att ta fram orden fr ortopeden jag träffade som tyckte jag skulle dra ner på tempot lite, för enligt honom så var kanske inte mitt tempo det normala för en svensson i min ålder. Nu menar jag inte tempot i löpningen, utam i mitt liv. Jag gillar när jag har mkt att göra, då funkar jag som bäst, organisera upp allt och vara effektivast på kortaste tid där har ni mig , då trivs jag som bäst, nä jag lyssnar nog inte på ortopeden nu heller, jag skulle nog bli psykisktsjuk om jag satt på en pall dagarna i ända och knypplade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0