Midsommar 2010

I dag fyller Axel, min minsting 11 år, tiden har verkligen rusat iväg, hela 11 år bara så där. Fast det är skönt att barnen blivit större och självgående, egen tiden hinns med.
Jag har åkt in till stan för att jobba o resten av familjen blev kvar i stugan jag återvänder till skogen imorgon. Skönt att bara vara och mysa och egentligen inte göra något alls under stug vistelsen, fast där ljög jag, vi har städat och burit ut möbler i stugan o bastukammaren under gårdagen och så har vi fått städa ordentligt så nu har vi en ren stuga, skönt. Barnen tog årets första dopp igår, brr kallt, fast de värmde sig i bastun eftråt, bara de inte blir förkylda.
 Några veckor kvar att jobba och sedan blir det semester, iår blir det Turkiet i 2 veckor , jag ska sola sola o sola, kanse äta ngt gått i emellan, det blir bara jag o grabbarna. Hoppas grabbarna tycker om poolområdet och att de kommer att trivas vid havet, så att jag kan ligga pall o bara lagra alla solstrålar som finns på himmelen.
Men innan utlandsvistelsen så måste jag ut i naturen och prova mitt tält, jag fick ju ett förra hösten när jag fyllde jämnt, bara jag får blå himmel då oxå, kanske jag tar mig till Rombakksbotten iår...eller så får jag leka vildmarksliv på bakgården....

Kommentarer
Postat av: Limpo

tänk om du hade gjort nå sånt med oss också när vi var små....

2010-06-26 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0