Kall vecka

Nu har kylan verkligen slagit till mot oss i Kiruna, ute tempen ligger kring -28grader men vackert är det.
Solen har börjat visa sig och vita snötäcket tindrar utanför fönstret så vi ska inte klaga.

Februari bara rusar snart är det vår på rikt, men mkt sol förhoppningsvis och många vara ute timmar.
Förra veckan drabbades jag utav vinterkräksjukan, det var en ganska så hård prövning men en sak kom jag till insikt med. HAr alltid funderar på varför folk kommer till sjukan när de har vinterkräksjukan? Nu vet jag, hade inte jag haft de kunskaper som jag har ang vinterkräksjukan så hade nog jag oxå trott att min sista stund var kommen och varit i kontakt med sjukan för alla dessa kramper i magen och all den mängd kräk som kom, ja kan ju inte vara normalt....

Men nu var jag lyckligt lottad med den kunskapen men det var en klen tröst just då... Men nu är jag å benen igen o full av energi, livet har återvänt.

Planerar min vår, ett enda problem har jag..Får jag igenom mina vårledighetsansökningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0