Casedagar

Nu är det dags åter igen för våra nya på jobbet att inskolas med 2 dagar med casefall, vi ska åka ut på "rikitga " larm och agera som vi gör i verkligheten. Från larmet till omhändertagandet och sen avrapporteringen på sjukhus, förhoppningsvis klaffar detta efter 2 dagar.

Vi har folk som ställer upp med adresser och som agerar som markörer åt oss, tackar er alla redan i förhand för att ni ställer upp. Detta ska bli så  skoj att jobba med.

Annars har jag det bra, en bra start på 2011, har tränad som en blådåre endast en vilodag hittills, iår ska jag föröka träna ännu mera än under förra året, och det ska ni veta att förra året var ett bra träningsår... men lite bättre kan jag, jag vet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0