Polly

Delade en påse polly med Nisse men visst var det gott men det blev en dyr eftersmak för imorgon måste jag ringa tandläkaren, en lagning sprack... shitoxå!

Ska aldrig äta godis igen, åtminstone inte bita på dem, detta svider.

Tur att Tandlaget redan öppnar klockan 07.00, ska ställa väckarklockan o hoppas på att de har en ledig tid åt mig, hoppas hoppas. Akuta tider borde finnas men det kostar oxå därefter.

Annars har min dag varit riktigt bra, tränat på morgonen ett nytt powerintervallpass som ska köras igång nästa vecka, kul. Detta är ngt som jag rekomenderar att alla ska prova på , man använder sin egen kroppsvikt till det mesta, kondition och styrka varvat i ca 55 minuter, svettigt och tempohöjande för den som vill. Kom du oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0