Då var det slut, igen!

Sista dan, på semestern. Alltså ska jag på jobbet imorgon, kan inte fatta att 5 veckor bara kan ta slut så snabbt. Nu så ska jag vara i tjänst 40 timmar i veckan.
 En vecka består utav 168 timmar, 40 timmar ska jobbas alltså 128 timmar kvar och därifrån så har sömnen sitt, i snitt 8 timmar per natt alltså56 timmar då är vi nere på 72 timmar som ska räcka till allt annat. 72 timmar på en vecka till annat än jobb o sömn är ganska lite tid helst när markservicen  inte är borträknad, fy vilken panik jag får. Jag ska bli ännu effektivare så att jag får bort allt det där tråkiga snabbt,snabbt, så att jag kan ha mkt av tiden till sådant jag tycker om. Ska kolla på hundvalp idag, är inte säker på om jag tycker om blandningen men en flatcoatedvalp kostar mellan 9000-11000 så jag får nog nöja mig med en blandis som det är go i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0