Sommaren känns långt borta

nu har vi höst, regn och rusk endast +8 och full storm ute, vart tog sommaren vägen?
Jag som av verkar min sista semestervecka vill inte ha det så här. Jag vill ha sol och värme! Går med tjock koft inomhus och varje gång jag blickar ut så ryser jag. Jag är helt inne på att jag bott i ett varmare land i mitt tidigare liv och får jag flera liv efter detta så hoppas jag att det blir i ett varmt land!
Tiden den går inte minnst ser man det på mitt barnbarn som bara växer så det knakar, och så närmar sig min 40 årsdag. Spännande, livet börjar efter 40, har många sagt och bara för att jag nu närmar mig det magiska talet så har de flesta ändrat sig och säger vänta när du fyller 50! Håller på att försöka fixa lokal, inte det lättaste men ska försöka ringa runt igen , kanske ngn som är anträffbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0