20090215

En dag kvar och sedan är det dags eller inte dags, jag är i valet o kvalet med Knut om jag ska kastrera honom eller inte. Vi har tid imorgon på fn så vi har ngr timmar kvar att fundera.
Gårdagen bara rann iväg först så hade jag lite sovmorron... sedan bar det iväg på marknaden och jag förundras verkligen att alla dessa knallar kommer år efter år, skulle vara spännande och ta del av deras dagskassa sammanställning, för inte kan det väl löna sig att fara land o rike runt och sälja tex godis remmar 3 för 40 kronor.........Det har nog blivit deras livsstil tror jag.
Det blev en sen middag efter att vi varit o fikat hos Mia o Stian, ja jag kan inte säga att ngn av oss direkt var hungrig men vi åt som vanligt, för mat måste vi ha. Kvällen tillbringades sedan framför tv;n ja jag höll mig vaken typ 50 minuter medan jag kollade på du blir vad du äter....... Man blir lite äcklad när de har dukat upp en veckas portioner och tilltug på lång bord, fy vad en människa kan äta mycket. Nu så ska jag fara på stan kanske jag hinner med ett inlägg till under kvällens lopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0