20090216

Ja då börjar en ny vecka, få se vad den har att ge. Jag har en lätt arbetsvecka  imorn endast en mellan tur och på torsdag jobbar jag dag, lyxigt att bara jobba 2 skift på en vecka.
På onsdag ska jag gå på besök på Raketskolan och se hur lektionerna och rasterna fungerar och jag tänkte ha en hel dag där, Axel vill så gärna att jag kommer på besök.
Nu har jag bestämt mig, det blir ingen kastrering pga jag blev snål........ 3000 kronor kostar det, alldeles för dyrt, kostar nästan mer än vad själva Knut gjorde, vi får se hur det funkar när Svea börjar löpa bara hålla tummarna kanske kan Knut fara på läger under höglöpstiden , ja vi får se. Jag går i väntans tider , ja NSD är sen... (haha jättekul) Tänk så lätt att lägga till en vana, NSD ska komma varje morgon halv 8, och så en dag är den sen. Ja då hinner jag springa ut till brevlådan x antal gånger och varje gång gräva i en tom brevlåda och frustationen växer för varje gång. Men nu skiter jag i tidningen för man kan ju faktiskt läsa den på nätet, sådeså!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur jobbar du om du jobbar mellantur? tänkte komma hem till er imorgon och hämta lite bilder på usb-minne så jag kan få lite foton :)

2009-02-16 @ 21:40:54
URL: http://mialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0