20090217 tisdag morgon

Hej å Hå!
Äntligen tisdag, jag gillar tisdagar jag tror det beror på att ikväll så får jag träna ett tufft box pass.iIgår var jag på pump pass fast det ger mig inte lika mycket tillfredställelse som ett tufft svettigt box pass. Och så har jag varit på möte på jobbet, igen. Arbetsmiljö frågor är svåra att handskas med, så jag lämnar det därhän! På kvällen gick jag i väntans tider och hoppasdes på besök men nej, brudarna kom inte, det var synd.
Tittade faktiskt på tv; Familjen annorlunda fast en familj var nog ej så annorlunda, hon hade 5 barn och jag såg inte ngt som skulle ha varit så speciellt med denna familj. Jag kanske är skadad själv, eftersom vi är en lika stor familj och jag tror de var med eftersom barna antalet översteg 3, vad vet jag.
Jag har tänkt på våran släkt hur den egentligen ser ut och kommit fram till att vi får barn i tidig ålder i flera generationer bakåt. Fördel att vara ung förälder är att du orkar med familje livet på ett annat sätt än om du är äldre och jag lovar tonårstrotset suger på krafterna, tur att jag är rätt så ung ännu, jag har ju 2 grabbar kvar som skall igenom denna besvärliga tid. Oj, klockan tickar iväg skall göra mig iordning för jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0