20090219

Då var veckan i slutskedet, igår var det en hektisk dag, fast jag hann med alla mina uppdrag.
Först så har jag tillbringat dagen på Raketskolan, varit på besök en hel skoldag.Kanon mat i matsalen, tacos mums.
Sedan på blixt visit hos min väninna o snosat på babyn, vilka små små fingrar o tår. Efter kaffe repet så begav jag o Nisse oss till malmfältens måleri, 10 liter vit färg fick vi med oss, nu ska det målas i gubbens rum. Snabb middag o så till skinn o möbelhuset, kollat o provsuttit soffor, fy så trist hittade ingen skön o snygg soffa så det får bli upp till Ante att välja, körde därefter Nisse på badet. Sedan var det tränings match i innebandy för Axel som slutade i förlust, synd. Och därifrån for vi på coop o handla med Mia o Stian. Sedan hade jag bara en uppgift kvar och det var att hämta hem Nisse från badis o det gjordes isamma veva. Men en sak som blev lite halvhjärtad var att jag ej hann förbi hos pappa som jag tänkt, det blev bara ett telefonsamtal sent på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0