20090226 Torsdag

Vilken underbar dag!!!

Sådana här dagar borde det finnas mer av, detta är livskvalité. Jag började morgonen som vanligt 0630 med att väcka barnen och sedan utfodra hundarna o sen morgon rastning. Körde pojkarna till skolan, Tessan hemma idag pga huvudvärk och sedan åkte jag till Fitnesskällarn och höll i ett box-pass, svettigt intensivt 55 minuters pass, skönt. Sedan när jag kom hem så hörde jag att pappa ringt o sökt mig, jo han ville ha en hare på skidspåret, ja jag ställde upp. Ny dragna skidspår, lite blåst -4 grader, kanon skidor och jag först som farthållare runt elljusspåret. Väl hemma så fick jag besök av en kompis så vi har snackat en massa o skrattat en massa o när hon for iväg så har jag fixat med räkningarna och  fixat middan in i ugnen och medan den grillades så målade jag i Nisses rum, vi ska repa där inne. Nu så har jag ätit och mår lite smått illa, åt lite för mycket igen, konstigt fenomen att jag alltid ska trycka lite för mycket. Klockan 20 så ska jag köra mitt 3 pass för idag..(normalt?) Box pass i fitnesskällarn, hoppas vi blir många för då kan man köra bra intervaller. Tänk att få vara heltidsanställd som personlig tränare eller ha ett eget träningscentra, det hade varit roligt. Stor anläggning med gym och massor av grupptränings pass och ett litet fik som hade fika och en liten salladsbar där folk hade kunnat ta en snabb lunch. Drömma får man och det bästa med drömmar är att det är gratis! OCh ni, svaret är nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0