20090228

Sista februari och solen lyser, hel vackert vår väder!
Idag har jag tankarna på annat håll fast är fruktansvärt trött, har haft ett helt fantastikt dygn innan plus att jag for på jobbet 20.00 och jobbade hela natten, har varit så trött, så trött men fick sova nu på morgonen och har haft en stöd vila på eftermiddagen oxå. Som jag skrev igår har jag blivit mormor, helt otolig fantastisk händelse. Tänk att få se ett nytt liv komma till världen. Tankarna finns hos lill gossen ,vi alla på 38 vill ha hem honom till Kiruna så vi kan få chans att snosa på honom och lära känna våran nya familjemedlem. Jobbar natt igen, hoppas innerligt att alla Kiruna bor håller sig inomhus och stilla och att alla får vara friska, då kanske jag får ett lugnt skift fast jag tror att jag har fel det är nämligen avlöningshelg..........detta innebär oftast stök för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0