Alla Hjärtans Dag!

Har funderat mkt på vad min blogg ska innehålla, har kommit fram till att det ska bli mitt bollplank, där jag kan spy ut min galla men även få dela av mig av alla glada händelser också. Min  arbetsvecka är slut nu och jag kände mig jättetrött igår så jag har sovit bort nästan hela Let´s Dance och bara varit som en liten mumie i soffan. Känner mig ganska utvilad nu så jag har lite ambitioner att ta mig upp på stan och kika på markanden. Förresten alla ni, en jätterolig händelse i veckan torsadg närmare bestämt, min väninna har fått en son, en liten liten trollunge. Jag längtar tills de kommer hem och jag får fara på besök o snosa på honom.......
Hoppas alla ni får en rikigt bra alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0