Lördag 20090221

Nu har jag varit på avtackningsfest på jobbet, jättekul! först lite tävlingar sen god mat och supergod maräng tårta. sedan var det dags för lekar igen. Tack tal mm och sdan blev det sång tävling.... Så det sjöngs, för kung och fosterland, bra och mindre bra fast alla var eniga att en själv var bäst. Så nu har jag kollat på prisjakt efter singstar det var super kul, och alla ni som garvat när jag provat dra en liten trudelutt ni måste ta o rensa öronen för inatt plockade jag hem de högsta poängen, de ni!! Idag så har jag hunnit vara i fitnesskällarn oxå, vi körde snabbpass, skönt. Har precis avslutat middagen, lövbit och potatisgratäng. Jag tror jag måste ta en liten stöd vila nu. Och alla ni som undrar NEJ jag har inte blivit mormor, men jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0