Söndag

idag har jag tränat, inget ovanligt . Jag mår bra av att träna mkt, så idag körde jag ett 90 minuters pass själv i källarn.  Så har jag funderat på ordet VÄNNER, ja alla har förhoppningsvis vänner men  det finns olika slags vänner. Det finns RIKTIGA vänner , de som alltid finns runtomkring en, ja de som aldrig släpper taget, ja dem som man ska vara riktigt rädd om, sådana underbara människor som verkligen bryr sig. Sedan finns det vänner, ja vänner som finns där någonstans någongång, kanske eventuellt. Det är märkligt hur det är i livet med vänner, vissa följs med i livet andra nya tillkommer efter åren och vissa tappar man bort efter hand men de RIKtIGA vännerna består♥. Söndag kväll och förberedelserna för nästa vecka är i gång, jobbar imorn, dag. Ska promenera till jobbet, det är skönt att knalla jag hinner tänka mkt kloka tankar under min vandring, eller så blir bara en massa tokiga grejor. Det bästa är när man promenerar hem från jobbet, då hinner man rensa hjärnan på allt som hänt under dan på jobbet. Nå nu ska jag tömma bastun för den ska värmas. Svar ;nej ingen mommo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0