Tisdag

Har inte skrivit ngt igår men , hela gårdagen bara försvann, morgon promenad, jobb, promenad hem och så bara vara med familjen och så var den dan borta.
Idag tisdag har jag haft en bra dag. Har varit ute på skidspåret med Svea, hon är ganska festlig hon , ett varv på eljusspåret är helt ok men inte 2, konstigt. Idag oxå så sprang hon för kung o fosterland i början sedan vinklar hon öronen på ngt konstigt sätt o sedan börjar hon sakta in farten och ibland så får hon till o med för sig att hon är döv. Jag skriker för fulla muggar o hon sitter 50 meter längre bort  som ett fån o låtsas inte höra, hon tror säkert att matte vänder o att vi genar hem. Sedan så har jag kollat på sprintloppen på tv;n ganska spännande. Var på team sportia, fynd dag idag
15 procents rea på ett köp, hade inte planerat ngt annat än ett par vantar åt Nisse, lite synd när det blir oplanerat , för nu i efter hand så hade ju Axel behövt skidstavar. En liten bild på min favorit djur,En glad en. O ni nej inte mommo ännu heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0