torsdag kväll

JAha då var det dags alldeles strax för veckans andre höjd punkt box pass nummer 2. imorse var vi från jobbet o dansade afrikansk dans, ganska kul att prova på denna form av träning. Fast jag hade en uppfattning innan dansen ,att det skulle vara mera kraft, mera power och mera uttryck mera go i dansen men en liten besvikelse ska jag vara ärlig och säga att det blev.
På jobbet var det ganska lungt idag, skönt min arbetstid är full gjord denna vecka. Imorgon fredag har vi avtackning på jobbet, middag och lite tävlingar mm ska bli riktigt kul faktiskt.  Och alla ni som missat så går jag i väntans tider, ja jag ska bli mormor de ni (vilken dag som helst)!! Det har varit riktigt kallt under en längre tid så jag börjar längta efter skidspåren nu, har inte skidad på drygt en vecka...kanske jag kan få ihop lite mil under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0