1juli 2009

Då var det första juli, redan. tiden bara rinner iväg. Jag hinner inte hålla blogggen uppdaterad ens, så knappt om tid har jag. Fast det är nog inte hela sanningen, jag är lat att blogga.
Midsommar har varit med mycket god mat och förkylning. Jag låg sjuk hela helgen och trodde att nu är det min tur att lämna in men ack vad jag bedrog mig, förkylningen släppte och jag kom undan med livet i behåll.
Kiruna festivalen kom o gick, ute på party på fredag (de va kul)och jobb lördag natt.
Sommarvärme har vi haft, Kiruna har visat sig från sin bästa sida, sol sol o åter sol, härligt.
Idag så är jag nys hemkommen från jobbet och ska fortsätta att röja här hemma, men hoppas kunna sitta på altanen en liten stund mitt på dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0