Drömmar

Vilka konstiga drömmar man har ibland. Inatt så har jag drömt att någon från andra sidan kom in imitt sovrum och sa att nu Sussie är det din tur att följa med, jag stretade emot och vaknar uppsittande i sängen och  känner att den andres hand släpper mig, lyckas somna om och åter igen så blir det jätteljust och någon sträcker en arm emot mig och jag kämpar o kämpar emot tilloch med kisar men det är så ljust så jag blundar igen och vaknar, Nu ligger jag vaken en stund för nu har en fundering föds imitt huvud. Fösöker tyda drömmen men lyckas ej för sömnen kommer igen men ingen dröm, skönt. Känner mig lite orolig idag, ska försöka tyda drömmen, vad betydde den egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0