Grattis syrran!

Idag fyller min stora syster år, grattiskort pg, borde landa i brevlådan idag.
Annars så går mina tankar på min förstörda semestertripp, är jätteledsen att den blir inställd!! Försöker att hitta alternativ lösningar för mig och barnen, men är nog för enkel spårig i mitt sökande. Ska ut o promenera med 2 vänninor, inte ens det känns kul!
Igår har jag först ätit varma bullar hos mamma, sen avslutade jag med sommartårta hos Mia, mums. HAr läst färdigt boken Flickan som inte fick finnas, ganska bra bok. Så nu har jag börjat med 2 böcker, kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle läsa först så läser dem pararellt. Medmänniskor som handlar om hur man uppträder som god medmänniska och så läser jag, Finn din inre styrka. En liten psykologibok om hur man använder sin inre styrka- jag ska nog bli ett riktigt ego när jag är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0