Längesedan

Har ej tagit mig tid att blogga fast jag egentligen haft tid över men tycker att lediga tiden går åt att jaga solen, som tyvärr inte lyser så klart och varmt som jag önskar. Imorgon fredag har jag tagit ett extra pass, enbart för att det är skit bra betalt! Kanske jag kan göra ngt roligt med dessa pengar, typ köpa mig ett par nya utomhus träningsskor........ visst lät det bra?  Men sedan blir det semester, de ni.
Kommer att prova en ny variant utav semeter, ska nämligen tälta, det blir en sann upplevelse. Ut bland mygg och vandra och sedan sova i ett tält, bara det blir varma nätter för jag är så himmelens frusen av mig. Jag ska berätta en väldigt privat grej om mina sovarutiner, ja det låter säkert inte så sunt men jag tror att jag i ett tidigare liv bott på ett mkt varmt ställe och troligtvis varit negres, för som sagt älskar jag värme även nattetid, så jag sover på en värmemadrass, fast det är sommar och sovrummet är på ovanvåningen och är enligt alla andra familjemedlemmar alldeles för varmt. Inlindad under ett tjockt täcke och full värme underifrån det är grejer må jag lova för alla frusna själar. sedan så har jag planer att åka till Umeå en sväng, hälsa på lillebror och se hur hans husbygge framskridit. Men nu är det dags att vika in årorna för idag och gå och lägga sig på värmemadrassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0