nöjd

Ja då har jag varit på en kvällsrunda, känner mig faktiskt riktigt nöjd, har promenerat drygt en timme, så nu är jag ny duschad och redo för kvällens aktiviteter, slappa i soffan o käka jordgubbar, mums!Och det känns skönt att se att hundarna oxå är nöjda de bägge ligger o flåsar under trappan.
Hade besök av mitt lilla barnbarn idag på em, trodde jag skulle vara barnvakt men det blev ändrade planer. Nisse har haft punka på däcket 2 gånger idag, men han lyckades få dit en ny slang men ngt gick fel och det blev punka igen, trist. För nog är det bra gjort utav en 12-åring och fixa ny innerslang själv. Det är väldigt tyst här, Axel sover borta,Nisse är ute o hojar, Tessan på vift o Ante jobbar, skönt men ovat med sådan här tystnad, inte ens tv;n är igång, de ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0