snart dax

alldeles snart måste jag fara på jobbet igen, känns lite jobbigt!
Klarade landsvägskörning och teknikbanan bra idag, kändes lite pirrigt att fara efter landsväg första gången men det var lite trafik och farten var lagom, ja lite hjärtklappning hade jag. Låter som om det var jag som körde fast  så var inte fallet , jag var inte elev jag skulle agera handledare, visst känns det tryggt? Handledare i alls sin äro men va fan gör man om ngt går fel....... Dra i handbromsen och försöka ta ratten , det är ju det enda försöker jag intala mig själv. Har ju lyckats få en att få körkort innan så nog borde detta också gå vägen. Alltså lördagkväll, Pajala marknad= folktomt i Kiruna. Hoppas bara på att alla de som är kvar håller sig friska ikväll.

Kommentarer
Postat av: Stinas

Sv: så sant, så sant :)

2009-07-05 @ 13:16:41
URL: http://storamolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0