5juni

Fredagshandlingen sög musten ur mig.
Det var knök fullt på coop, folk överallt och till Nisses fasa så verkade alla känna mig, så mycket tjatter blev det.
Först så var vi runt halva city för att kanske hitta ett par brallor åt Nisse, men vi lyckades inte.
Sen coop, när vi lämnat av Alvin så for vi till Björkis, inte ens där gick det smärtfritt, hundarnas vanliga mat var slut den fanns i England och nästa leverans var först i slutet på Juli, kul...... Så jag fick byta foder hoppas bara jag slipper dåliga magar hos hundarna pga foderbytet. Men lite bra känns det ju för detta foder är 250 spänn billigare än det de är vana vid. Sedan har jag faktiskt städat mitt kök ordentligt, nu doftar det riktigt fräscht i köket, hann även med ett besök hos mina föräldrar. Har ni vägarna förbi så kolla in lekparken, vårat område har nog lombolos finaste lekpark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0