förkyld

pang förkyld, de ni!
Har gått och blivit sjuk, inge roligt alls. Natten mot torsdag, jobbade vi mycket och sedan på morgonen så var jag förkyld, rösten var borta och halsen kändes som slippapper. Det var bara att bita i det sura äpplet och trampa vidare, var på myren med Linnea i 90 minuter och försökte svettas ut förkylningen, lyckades ej, jobbade kväll på akuten och när passet var färdigt kände jag mig svimfärdig. Så väl hemma preppade jag kroppen med ipren och nässpray+ varm dryck och sedan var det godnatt, har agerat propell hela naten, känner mig lite bättre nu på morgon men febern hänger kvar o rösten e borta.
Nu ska jag till stugan o INTE göra ngt annat än försöka bli frisk, det kryper i kroppen...............
ha en trevlig helg, det har hänt en massa i mitt liv men det tar vi efter helgen.
Glad midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0