20090311

Har blivit ägare till en liten röd sport bil idag har bytt in touranen , den kändes lite för stor för oss idags läget, så nu ska jag köra denna lilla röda, känns riktigt roligt. Har handlat oxå, lilla Alvin var med fast han hade nog inte riktigt koll på läget just då, för han sov under hela resan.  Varit på besök hos mina föräldrar, ja där var det förkylt. De har verkligen haft otur med hälsan detta år , ja helst pappa min.
På lördag ska jag tävla, ja jag ska tävla i längskidspåret, åka 28 km mellan Svappavaara och Vittangi, jag hoppas på sol och fint väder. ork har jag fast farten är det ngt fel på, det går inte lika fort som när man var ung.....
 
Imorgon ska jag vara med lilla Alvin, ja jag ska få vara barn vakt åt honom, det ska bli riktigt mysigt att mysa med gossen eller så beroende på väder o mattider så kanske vi går ut på promenad ja vi får se. Längtar redan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0