Lördagmorgon

Har stigit upp tidigt imorse, skickade Tessan till Stenbacken o gränsen. Idag ska jag ta itu med Nisses rum och måla dit ngr symboler med spy grön färg.
 Igår hade jag besök utav mitt barnbarn, det var första besöket här, men han var ganska trött under hela besöket, men vi turades om att snosa på honom. Snart blir han lite större o kanske vill stanna hos mommo över natten, de ni.
Var på lönesamtal på jobbet igår på fm, ganska intressant att diskutera med chefen om man har samma syn på arbetsinsatsen eller om det skiljer sig mycket, jag har ganska god självinsikt visade det sig. Kvällen låg jag bara på soffan halv sov igenom letsdance. Men nu ska jag upp på övervåningen och kanske volcom märket kommer på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0