Mormor

Vad tänker du på när du hör ordet mormor?
En äldre dam med framknäppt klänning och ett förkläde eller en träningsgalen människa som står nere i Fitnesskällarn och hetsar fram svettdroppar hos de tränande? Hoppas du har en bild framför dig av den sist nämnde för det är så jag är. 39 år gammal och nybliven mormor och alla ni som funderar, det känns helt underbart! Tänk att jag får uppleva mitt eget barnbarn medan jag själv är relativt ung själv, de är häftigt. Själv så har även jag unga föräldrar, alltså just nu är vi 4 generationer och ingen har passerat 60 bast, ngn som slår det?

Inatt sov jag riktigt riktigt tungt, kändes som om jag var ett med kudden , att den likson vuxit fast i huvudet och att den var jätte tung, det tog länge innan jag kom upp ville bara ligga kvar o mysa me min lilla kille Axel. Nu ska jag fara på bilfirma och kolla om jag hittar en mindre bil, Touranen känns lite för stor. Egentligen så vill jag ha en Audi TT en liten sportig sak de skulle passa min livsstil, tror jag..........                                                       .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0