pizzadags

jaha då sitter vi alla o väntar på att vi ska äta varsin pizza från Tre kronor, mums!
Ja jag har fått ordning i hallen , rensat bort en massa skor för jag kom ju på under min skidtur att vi börjar bli värsta Svennson familjen...... Från att ha haft 5 barn hemma så har jag BARA 3 hemma. Fast riktig svensson är nog 1 flickebarn o 1 gossebarn så helt riktiga svenssons är vi nog inte. 
 Sedan diskuterade jag med en god vännina dessa föräldrar som alltid tycker att allt är SÅ jobbigt( de flesta har 2barn) och att de offrar så mycket för deras barn skull. Jag vet inte om jag anser att jag offrat ngt för mina barn, jag har försökt finnas där när de behövt mig. Och jag hoppas att de finns till för mig när jag blir riktigt gammal och skruttig.
Nisses rum blev godkänt enligt honom, nice! Volcom o monster märken målade på vit vägg med spy grön färg. nu är det pizzadags...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0