stadsvandring

Idag har jag varit på riktig stadsvandring 2 timmar och exakt 23 minuter har jag trampat på kommunens gångbanor. Måste erkänna att vi har fina gångbanor i Kiruna och att man kan promenera säkert, en bit bort från trafiken men ändå ganska nära. Vädret var på topp stundvis, fast när solen gick imoln så blev det lite kyligt så det är nog bäst att behålla luvan på huvet ett bra tag till. Min lilla promenad kompis har inte uppfattat ngt utav stads vandringen, nä han föredrog att stänga sina små ögon och så har han sovit under hela resan, vilken polare! Fast det är ju bra att han skötte sig så här bra första gången vi var på tuman hand.
Nu på kvällen stundar Box träningen, hoppas vi blir många så att jag kan köra intervall träning, det gillar jag. Hårt  o tufft pass, enda nackdelen är att det blir svårt att varva ner sedan eftersom passet är så sent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0