Tisdag kväll

Jaha då var det dags att alldeles strax gå o sova. Nu är denna dag snart slut.
Idag har jag haft besök av Vilmer  snart 3 veckor, han e mysig han. Han sa inte så mkt men lyssnade desto mer när jag o hans mamma tjatrade. Sedan så har vi ätit lax, och det blev kvar rester till imorgon, jippie.(mer om laxen alldeles strax)
Körde ett relativt tungt boxpass på kvällen, skönt. Sedan skulle jag plocka upp pojkarna men hamnade hos Mia, fick snosa på lilla Alvin(gulligt namn). Kom hem och fick se att laxen var borta, jo Anders hade städat undan formen som han hittat på GOLVet............ Svea har haft jätte kul hemma , hon har röjt i köket, ätit upp resterna som blev kvar, dragit ungsformen så att fettet hamnat på golvet och kletat ut allt  överallt. Känner mig jäkligt sur på henne just nu men tyvärr är det försent att skälla. Så Svea hoppas min lax smakade bra!! Jag tror detta var en hämndauktion genemot mig, jag har nonchat henne idag pga lille Vilmer, de ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0