vecka 12

ja mkt har hänt sedan sist, jag har åkt Kopparrajden, skidlopp mellan Svappavaara o Vittangi 28 km, först så kändes det ok men sedan så kändes det som om kroppen jobbade på hög varv men det hände inget, ja det ser man på klockan som stannade på 2.20timmar, förra året åkte jag på 2.03 så lite skillnad blev det...........Pulsklockan visar oxå att jag jobbat max puls genom hela resan(märkligt)o som sagt utan resultat..........denna människokropp slutar aldrig att förvånas

Sedan har jag jobbat, fast det är ju inge märkligt i sig, har tänkt logga in o skriva ngr rader men det liksom alltid kommit ngt i mellan.

Våren börjar göra entre, solen värmer och lite takdropp har vi haft fast ändå så är det alldeles för tidigt att hoppas på den riktiga våren för det kommer bus väder många dagar ännu.
Nu väntar skidspåret o ikväll en riktigt skön svettig boxträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0