Regnigt regnigt

Tänk vad lätt det är att tappa suget när det är dåligt väder, nog påverkas man allt utav vädret, som idag tex det har bara regnat o regnat o riktigt kallt har det varit och humöret har varit där efter oxå. Men jag har lyckas behålla det för mig själv, ingen har fått ta del utav mitt dåliga humör(halv lögn) förutom en, ja fast hon hade öronen fulla med mp3 spelare så jag tror inte hon hörde ngt utav vad jag gapade o tjoade. Jag glömde bort att jag varit på kurs igår,(konflikthantering) .
Men jag tog en morgon promenad med hundarna på elljusspåret o lite mildare i sinnet blev jag fast jag var som en dränkt katt efter den rundan.
Sen har dan bara rullat på, möte på jobbet, handla, planera för morgondan och så ett föräldramöte på kvällen, ja nu sitter jag här och försöker få ordning på mina tankar om dagen och funderar om det blev ngt vettigt gjort idag. Jo en sak iallafall, var förbi hos Alvin en snabb sväng och vet ni VI har pratat med varann idag, inte envägs kommunikation utan tvåvägs kommunikation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0