Torsdag

Snart är helgen här igen, veckorna rullar på och snart är skolorna slut och alla barn och ungdomar får sommarlov, härligt. Skönt som förälder oxå, slippa tjata på mornarna om att nu är det dags att stiga upp, alla får vila ut och stiga upp när det behagar. Idag har jag varit social och fått ganska mkt uträttat, har tagit mig till banken för att uträtta ärenden, yes äntligen. Sedan har jag faktiskt gått på stan och kikat på allt och lite till, men handlade inte så mkt. På kvällen har jag boxats, man märker att folk riktigt inte har samma tid som under den mörka tiden att tillbringa timmar på träningslokal, eller så kanske alla har börjat träna utomhus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0