boxpass

Har precis kommit hem från fitnesskällarn , där har jag kört ett prova på pass för kommun anställda, jätteskoj! Alla kämpade och skratten var många och svettigt blev det.
Kul att företag satsar på sina anställda och vill att de ska ut o röra på sig, och anordnar flera prova på grejer, flera borde följa kommunens policy.

Ida har jag hunnit me ganska mkt, varit hundvakt åt en liten vorsterh kille(ingen hjärna), eller så hade han  glömt hemma den. Vincent har busat med Casper men Knut gillade inte alls honom, utan försökte läxa upp honom ett antal gånger, så jag var tvungen att sära på dem. En arbetskompis med baby kom på kaffe o lite skvaller, sen kom Ante hem o i samma veva pappa.

Sen har jag varit ute o övningskört, alltså varit handledare. det flöt på bra, vi ska fortsätta imorgon med andra moment.
Sedan rörde jag ihop tacopaj och fick besök utav en arbetskompis och hennes dotter, de var o kikade in Vincent, kan man annat än bli förälskad i honom. Alvin kom oxå, våran lilla charmkille och förgyllde min eftermiddag.
Och så har jag då kört passet och därefter läst en gonatt saga åt Axel. Nu har tystnaden kommit över mitt hus så nu ska jag sätta mig i soffan o bara mysa alldeles själv, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0