Facebook?

Har funderat lite ang, facebook. Ska jag gå med eller inte, låter som om jag ska med i en sekt eftersom jag måste fundera. Men riktigt så illa är det inte......

Min blogg vet ju inte så många om men tar jag facebook så kanske jag måste vara där o göra inlägg hela tiden, vissa uppdaterar till o med efter att de suttit på skithuset, konstig värd vi lever i!
Tiden den rinner iväg och jag hinner knappt blinka, skulle behöva ta tag i mina Herbalife produkter oxå, komma igång med försäljningen med kost och med yttre näring, alltså hud vård. Så om det är ngn som läser o känner sig manad att vara värdinnaför  ett litet homeparty för sina vänner så kontakta mig, perfekta julklappar!

Vincent mår bra och det gör jag med, helt otroligt jag har varit snusfri i 14 dagar o det går toklätt, men alla ni som inte känner mig så är jag ju hur tjurig som helst när jag väl bestämt mig, karaktär kanske det kallas!

Nog om detta men nu ska Vincent Valentin få komma ut o pissa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0