Äntligen 40-år

Ja det var ett tag sedan jag skrev ngt på bloggen, så tänkte ni skulle få en uppdatering. Ja då har jag fyllt 40, ett magiskt tal för många, kanske för mig oxå fast jag har inte förstånd att ha åldersnoja. Jag tycker att jag är relativt ung ännu och kroppen är i behåll och så har jag genom åren upplevt mycket så jag är rik på erfarenhet. Festen gick av stapeln här hemma, lyckades ej få ngn ledig lokal, trångt var det och massor av folk överallt, kul var det oxå. Kycklingpasta fixades här hemma o mamma bakade 2 suveräna tårtor, bålen smakade gudomligt fast jag glömde jordgubbarna, och sjöngs gjordes det oxå. Jag fick ett uppdrag av lekledarna och det kändes först väldigt konstigt, Jag skulle be om allas uppmärksamhet och alla skulle hurra för mig, högt o tydligt, annrs skulle mitt lag diskvalificieras, ja tom de närmaste trodde jag var galen efter ca 4-5 gången jag bad alla om uppmärksamhet, lite ego är jag men inte så som jag var tvungen att uppföra mig enligt lekledarna som glatt hejade på mig när jag varit tyst allt för länge, men hämnden är ljuv. Jag riktigt längtar efter att få vara lekledare!!! Går fortfarande i valpköpar tagen, vad det blir vet jag ej ännu men tollaren ligger varmt om hjärtat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0