Busungen!

Ja, igår hade jag besök av mitt barnbarn Alvin, starka nypor har han! Han lyckades rycka sönder mitt halsband, snacka om att jag var förvånad när kulorna rullade på golvet, så nu ska jag försöka designa om det och pyssla lite så  jag återskapar ett snyggt halsband .

Idag ska jag vara barnvakt på em åt honom, jag tror vi ska ut på statsvandring om det passar med sovtider, sen på kvällskvisten ska jag hämta hem lilla Vincent Valentin, våran nya familjemedlem, spännande o se vad Knut säger om det, lite knäppt o hämta så sent pga att det blir lite tid för valpen att komma in i nya hemmet o vips så är det natt och så är han helt ensam, men jag är beredd på en lite pipig natt. Nu ska jag köra barnen till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0