måndag igen

Då var helgen slut igen, i fredags hämtade jag hem Vincent Valentin, 8 veckor gammal tollarevalp. under lördagen firade vi pappa som fyller 60 på tisdag, slltså imorgon. Släkt var samlade hos mor o far och mycket god mat serverades och tårtan smakade gudomligt. Sedan har jag tillbringat 2 timmar på fitness i går kväll, det blir en dyr efter kostnad utav min klantighet. Bet upp vattenflaskan med tänderna, eftersom jag inte fick upp korken första gången så bet jag ORDENTLIGT en andra gång, visst korken öppnades, fastnade i framtands plompen o slet upp lagningen + gamla skadade tanden så nu väntar jag på att få komma till tandis klockan 14 o fixa detta för jag kan inte tugga då viker sig framtanden, snyggt o smart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0