söndag, igen

Då har helgen kommit o nästan gått, fast har varti effektiv denna helg. Först så tänkte vi fara till stugan men det var så olika viljor så vi bestämde att stanna hemma. Har städat tvättstugan riktigt ordentligt, sedan forsatte framfarten till köksskåpen så nu är det ordning o reda. Sedan har Alvin varit på besök igår lördag, han är så söt för han har börjat härma lite grann. Tog en liten promenad igår följde med när Mia var på väg hem, fast knallade bara till rymdhuset. Har sovit längen båda mornarna, inte stigit upp före 10, riktigt lyx. Och så har jag bokat pappas 60-årsdagspresent, det blir en fartfylld upplevelse kan jag lova. idag ska jag var hurtig, ska köra dubbla pass ikväll. Nu ska jag rensa i pojkarnas garderober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0