Min underbara vår 2010

Har haft ledigt från ALLT, precis allt.
Det känns skönt att ta ett brejk från alla måsten och bara få vara, försöka samla alla sina tankar och fundera på vad som är vikitgt i ens liv och vad jag vill med mitt liv. Jag har haft gott om tid på alla mina skidturer att fundera, många härliga timmar på spårad eller ospårad terräng har tankarna farit och jag har lyckats lösa världsproblem. Skriver senare i bloggen om mina skidturer, det har varit helt fantastiska och ganska jobbiga oxå.

Så nu har jag laddat mina batterier och jag lovar att ni ska få ta del utav mina funderingar men nu är det sov dags, ha en god natts sömn så fortsätter jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0