Snart nytt år!

Snart är detta året slut och än en gång så kan jag sammanfatta att jag är ett år rikare utav erfarenheter.
Ett år fullt av glädjeämnen, ja jag har funderat på mitt år och kan med glädje överblicka att vi inte haft så mkt tråkiga saker i familjen, lite små svammel men inget allvarligare.

Min vår var helt underbar mkt lediga sköna dagar med mkt skidåkning och umgänge med trevliga människor och min sommar,whaoo...
Våran resa till Side, jag o grabbarna så vi har myst i vattnet och jag har sovit i solstolen, detta är semester! Jag längtar redan efter sol vind o vatten.

Hösten har oxå varit bra, fina höstdagar ute i stuganoch snön har lagt sig tidigt så nu har skidandet kommit igång, och hundkursen som jag gick med Vincent, hur kul som helst, fast kunskaperna fastnade nog inte helt.

Endast ngr få dagar kvar, dem ska jag fylla med tanke godis som jag kan ta fram efter nyår.
Ha det gott alla och var rädda om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0