Bröllop idag

Idag ska ska jag vara gäst på en av mina vänninnors bröllop, det ska bli riktigt roligt. Vi sak vara i Jukkaskyrkan, jag o Axel, han är min kavaljer.
Vi var på stan igår och skulle få tag på skjorta men är man 10 år och 170 cl för liten så finns det inte mkt att välja på xs skjortorna för små och allt utplockat på small storleken men han hittade en tröja som han blev nöjd med till slut. Själv så har jag haft en så himla tur att jag hittat en lång klänning med spetsinslag som passar mig perfekt, helt i min stil.

Dagarna går o blir till veckor, hinner inte riktigt med allt jag vill men nästan. Skidåkningen hakar ordentligt pga kylan...annars så träningsmässigt så ligger jag bra till, det blir mellan 7-9 timmar i veckan(bra mängd). Utbildningar läggs ut utanför ordinarie arbetstid, vilket gör mig lite ilsken... vill vara med på det mesta men på bekostnad utav min fritid. Och så har jag varit mormor på heltid ngr dagar,jättemysigt, Alvin är så lättskött kille.

Nä nu stundar skidspåret -9 grader, denna chans får man ej missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0