Äntligen Semester

Ja, då var årets sommaledighet här, skönt.
JAg ska få vara ledig i drygt 7 veckor, fattar ni 7 veckor. Fast tiden kommer nog att rusa och på hösten sitter jag o funderar vad jag gjort under denna tid...
Jag har laddat med böcker och rödvin, ja jag har även köpt målarfårg till stugan. Vi har panel panel och åter panel inne i stugan, jag är skitless på FURU. Så nu ska jag betsa detta till vitt, alltså lite ljusare än denna mörka obehandlade furu. Jag tror det kommer bli ganska så fräscht. Längtar redan att få åka och sätta igång penseldragen.

JAg har bara ett barn med mig, Axel. Anders har farit iväg på MC semester och Nisse 13 år fick följa med, vilken upplevelse för en tonårsgrabb, svår slaget. Jag försökte med en Turkiet resa men det höll inte, han tyckte att han kan väl följa med men den fick inte krocka med mc resan....

Jag ska även passa på att sova, det är en bristvara i min vardag annars, som sagt har dygnet 24 timmar och jag brukar vara ganska effektiv att försöka hinna så mkt som möjligt under dessa timmar. Men nu ska jag göra en om prioritering, där sömnen kommer ganska högt upp på listan så att jag är fulltankad med energi när hösten kommer och alla aktiviteter mina och barnens kör igång.

Så alla läsare min blogg kommer säkert inte uppdateras på ett tag men jag önskar er alla en underbar sommar och att ni återkommer till hösten..KAnske kanske jag kommer åt en dator och kan göra inlägg vem vet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0