Barnens sportlov 2010

Vilken besvikelse för mina killar, jag JOBBAR under sportlovet. Detta har inte hänt sedan jag vet inte när.
Vi har alltid packat bilen o farit iväg till stugan, denna vecka har varit startsskottet för våran stugvår. i år blev allt annorlunda, pga mitt jobb. Vi får åka o skotta fram stugan längre fram ivår o allt blir lite eljest nu.

Samtidigt känns det skönt att invänta våren på hemmaplan men samtidigt lite lessamt pga att Nisse hade så gärna velat vara i stugan. Våran stuga är en riktig stuga utan el o vatten. Dricksvatten hemifrån o bastu vatten fr sjön och så ett klassiskt utedass, kallt...

Det bästa med stugan är läget, mitt ute i bushen, dåligt med grannar och att vi har bilväg ända fram.

Det som är lite trist med våran stuga , kan jag känna nu är att det finns då mkt björnar i trakterna, jag har inte lyckats se den men den har varit på besök på tomten medan vi legat och sovit, han lämande visitkort(skithög) bakom husknuten.

Nu ska vi göra det bästa av lovet, idag är jag ledig, full storm ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0